ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

کی مرا با خود از اینجا می بری ؟

به نام خدا ...


سلام به تک ستاره آسمون زندگیم ... چند روزی رو که اومده بودی مرخصی و پیشم بودی بلاگ رو آپ نکردم ... چون دلم می خواست تمام لحظات رو با تو حرف بزنم و چت کنم ...


یکمی این روزا سختی کشیدیم خوب هر دومون خسته بودیم ... شرایط روحیمون یکم بهم ریخته ... اما مهم اینه که توو اوج سختی هم عاشق هم و کنار همیم ... مهم اینه که این سختی ها رو با هم رد میکنیم ... و به شیرینی می رسیم به امید خدا ...



عشق من امروز ساعت 5 عصر بلیط داشتی و باید برگردی پادگان ... به خدا سپردمت عزیز دلم ... انشالله سالم و سلامت می ری و سالم و سلامت هم بر میگردی پیشم دوباره عزیز دلم ... این یک ماه رو هم تحمل می کنیم .. برای هم , برای رسیدن بهم و زندگی شیرین کنار هم ... به امید خدا ...


دلم برات خیلی تنگ شده ... یه ساعتم نیست که رفتی ... اما دلم تنگه عشقم شده ... بازم تنها شدیم ... باز هم از هم دور شدیم ... یک ماهه دیگه ام باید تحمل کنیم ... دلم میخواست الان میشد صداتو بشنوم ... دلم میخواست می شد باهات حرف بزنم ... 



دلم میخواست می شد الان بیام توو بغلت ... سرم رو بزارم رو سینه ات و یه دل سیر اشک بریزم ... دلم میخواست با دستای مردونه ات اشکام رو پاک کنی و گونه هام رو نوازش بدی ...


خیلی دلم گرفته میلادم ... کاش بودی بگی بیا بغلم ... اگه بدونی چقدر میخوامت الان ... گفتی اشک نریزم ... اما نشد جلوی خودمو بگیرم ... بازم اشکام داره برای تو می ریزه ...

دلم تنگ شده برات عشق من ... عاشقونه دوستت دارم عمرمن و تا همیشه کنارت میمونم میلاد عزیزم ... روی ماهت رو از دور میبوسم و به خدا می سپرمت نفس من  ... 



آسمان وقف نگاهت گل من

مانده ام چشم به راهت گل من

هر کجا هستی و باشی گویم

که خدا پشت و پناهت گل من


بوس بوس بوس

بغل بغل بغل


عاشقتمممممممم میلادم ... 



چتری از گل سایه بانم می کنی ؟

 

ای صدای عشق در جان و تنم 


ان سکوت ساکت و تنها منم


من پر از اندوه چشمان توام


آشنای دل پریشان توام


آتش عشق تو در جان من است


عاشقی معنای ایمان من است


کی به ارامی صدایم میکنی ؟


از غم دوری رهایم میکنی


ای که در عشق و صداقت نو بری


کی مرا با خود از اینجا می بری ؟




نظرات 8 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ http://13641110.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
نظر شما خیلی مهمه!!!!!!!!!!!!!!
وب سایت علمی مهندسی!!!!!!!!!

مریم دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

من عشق را در تو

تو را در دل

دل را در موقع تپیدن

و تپیدن را بخاطر تو دوست دارم



من غم را در سکوت

سکوت را در شب

شب را در بستر

و بستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم



من بهار را به خاطر شکوفه هایش

زندگی را به خاطر زیبایی اش

و زیبایی اش را به خاطر تو دوست دارم

من دنیا را بخاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

مرسییییییییییییییییی عزیزمممممممممممم ... بوسسسسسس

دربدر یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

خیلی گشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس.

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ق.ظ

خلاصه وب جذابی دارید . امشب کلی با صدای بنیامین و نوشته های شما گریه کردم .آرزو میکنم اقا میلاد و صبا خانوم عشقشون مثل لیلی و مجنون پر آوازه باشه با این تفاوت که ان شاا...شما به هم برسید .برای خودمم از خدا صبر طلب میکنم به هر حال سهم ما هم از عشق تنهایی شددیگه. به قول شاعر از عشق هر آنچه میرسد شیرین است.بازم مر30

روشا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

فکر نکن میلاد مال تو نیست احمق مال من ههههههههه

روشا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

ببخشید منظورم میلاد کی مرام بود اشتباه شد عزیزم ان شا الله به عشقت برسی

[ بدون نام ] جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام دوست من امیدوارم هرجه زودتربه عشقت برسی
ولی سعی کن بعدازرسیدن به همدیگه اینقدر ابرازاحساسات کنی نه حالا تاپیوندتون همیشه پایداربمونه.
به امیدروزی که همه به میلاداشون برسن...

دنیا عشق میلاد سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام
امیدوارم به عشقت برسی و مثل وو پرستوی عاشق تا آخرر عمرتان کنار هم بمونید فقط دعا کنید که منم هر چه سریعتر به عشم میلاد برسم
به امید آن روز
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد