ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

دومین شب اردوی میلادم ...

هوالمحبوب ...


سلام به میلادم ... سلام به عزیز دلم ... سلام به عشقم ... سلام به عزیز دلم ...


میلاد امشب فقط میخوام برات گریه کنم ... خیلی دلم گرفته میلادم ... خیلی تنهام ... من تو رو میخوام ... دلم داره می ترکه از غصه میلادم ... عشق من زندگی رو دوست ندارم ... من زندگی رو با تو میخوام ...


می دونی فردا چه روزیه میلادم ؟ اره میدونم میدونی ... جمعه زنگ زدی برای فردا که نیستی از قبل جبرانش کرده باشی ... میلادم میدونی چی دلم میخواد ؟ دلم میخواد کاش هیچ ۱۲ مردادی نبود ... دلم میخواست پیشم بودی ... بر خلاف هر سال که خودم از یه ماه قبل تو بوق و کرنا میکردم که فردا چه روزیه ... امسال اصلا صداشو در نیاوردم ... دلم هیچی نمیخواد ... 


دلم میخواد تنها باشم میلادم ... دلم میخواد فقط بشینم گریه کنم ... داد بزنم ... جیغ بزنم ... خدا رو صدا کنمممممم ... بگم بیا جواب دل منو بدههه ... بیا عشقمو که این همه راهه دوره بهم بده ... بیا و هدیه مو بده ... بیا من تو این شب اینو ازت میخوامممممم ... میخوام برای همیشه برم توو بغل عشقممم توو بغل میلادمممم ... ای خداااااااااااااا گوش کنن چی میگمممممم ...


خداااا خدااا خدااااااااااااااااا

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرنوش دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://mehrnima.blogsky.com

سلام .... وبلاگ زیبا و پر محتوای دارید موزیک وبلاگتان هم فوق العاد ست. هر وقت به روز شدید خبرم کنید اگر اجازه بدید لینک وبلگتان را در وبلاگم قرار بدهم...... خوشحال می شم به وبلاگ من و نیما هم سر بزنید و هنگام بازدید از سایت روی تبلیغات هم کلیک کنید. با تشکر فراوان مهرنوش
زندگی یا یک جسارت است یا یک ماجرا و یا دیگر هیچ (شکسپیر)

ماهی تنها دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

تو عاشقی ببین اونم عاشقته
کسی که من دوسش داشتم اونم دوسم داشت
همینطوری مثل دوتا قناری بودیم
ولی یادمه دو بعد از ظهر بود
امده بود مرخصی سربازی تازه دوش گرفته بودم تلن زدم خواستم بگم دارم می یام خونتون
بهم گفت مگه مامانت بهت نگفته گفتم نه گفت برو از مادرت سوال کن اون آخرین باری بود که باهاش حرف زدم
از اون موقع به بعد نه با دختری دوست بودم نتونستم عاشق بشم
گفتم که مواظب باشی

الهام دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام خانمی
مرسی از حضور گرمت خوشحال شدم.
باز هم دلت تنگی...
عزیزم چرا نمی خوای متوجه بشی انتظار در اوج عاشقی خودش یه لذت
وقتی بعد از یه مدتی به محبوبت می رسی اصلا مزه ای داره که حتی وقتی دوساعت ازت جدا میشه نیست.
موفق و پیروز باشی دوست خوبم.

مریم سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ

منم زیاد داد و فریاد کردم اما از دست خدا دلگیر نباشید چون خدا صدای بنده های عاشقشو بیشتر از همه دوست داره

دنیا عشق من سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام اسم عشق من دنیا هست
اسم من میلاده و میبینم که دنیا خانم خیلی داره از من تعریف میکنه
فقط دعا کنید ما به هم برسیم
دنیا عزیزم اگه که اینو میخونی به من تو همین فایل پی ام بده

میلاد عشق دنیا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنون از مدیریت این فایل که منو میلاد رو وادار کرد که به هم اس بدیم
میلادم خیلی دوست دارم مواظب خودت باش
خداحافظ عشقم

میلاد عشق دنیا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام خسته شدم ااز این زندگی میلاد تا کی به انتظارت بشینم زود تر بیا بخدا دیگه طاقت دوریتو ندارم راستی مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد