ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

نمیدونم باید چی کار کنم...


به نام خدا ...


سلام میلادیم ...


نفس من میلاد من دلم خیلی تنگ شده ... خیلی خیلی خیلی زیاد دلم گرفته از دلتنگیت ... دستم به هیچ جایی بند نیست ... نمیدونم باید چی کار کنم ... امروزم باز نشد بهت تلفن کنم ...


توام که زنگ زدی ظهر که راحت نشد حرف بزنم چون توو اشپزخونه بودم .. عصرم که زنگ زدی قطع شد و دیگه نزدی ... خیلی منتظر بودم ... خودم هم شرایط جور نبود زنگ بزنم ... بدجوری دلم گرفته ...



دیروز که ۵ بار با هم حرف زدیم چقدر ذوق کردم ... چه روز خوبی بود ... اما امروز برعکس شد ...



عشق من هیچکی برام تو نمی شه ... همصحبتی با هیچ کسی راضیم نمیکنه ... من فقط میلادم رو میخوام ... نه حوصله پای نت نشستن رو دارم نه حوصله خونه موندن نه بیرون رفتن نه کاری انجام دادن... دلم فقط و فقط تو رو میخواد ...



دلم میخواد بیام بغلت ... دلم میخواد بیام موهام رو نوازش کنی ... دلم میخواد با هام یه عالمه حرف بزنی ... اخه میدونی که من فقط تو رو دارم ...


خدایا شکرت که میلادم رو بهم دادی ... خدایا شکرت که نیمه منو بهم دادی ... خدایا شکرت که اغوش گرم میلادم رو دارم ... خدایا شکرت که یه جایی رو دارم که امن ترین جای دنیا ست برام ... خدایا شکرت که کسی رو دارم که میتونم بهش تکیه کنم ... خدایا شکرت که این سختی ها رو تنهایی رد نمیکنم و یه کسی رو دارم ... خدایا شکرت که میتونم با خیال راحت سرم و روی شونه کسی بزارم که میدونم هوامو داره ... خدایا شکرت که عاشقه کسی هستم که شک ندارم عاشقمه ... خدایا شکرت که مرد زندگیم رو بهم دادی ... خدایا شکرت که میلاد عزیزم رو بهم دادی ... خدایا شکرت ...



خدایا میدونم وشک ندارم که هوای عاشقا رو داری ... ازت میخوام دل همه عاشقا رو شاد کنی ... ازت میخوام این حس قشنگ عاشقی رو به همه ادمای روی زمین هدیه بدی ...


تک ستاره اسمون قلبم ... میلاد عزیزم ... عاشقتم وتا دنیا دنیاست تو بغلت میمونم ... 


بوس بوس بوس

بغل بغل بغل 


جیگر خودمی توووووووو میلادم ... 




نظرات 30 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

زرشک

خداوند منان همه مریضان رو شفا بده .. امینننننن

الهام جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/

سلام خانمییییییییییییییییییی
قالب جدید مبارککککککککککککک.
بینم تو نمی تونی حتی به یاد این میلاد اقا همه ی کارات رو انجام بدی من که بود نمی زاشتم این اقا از در بره بیرون الا تو رو با خوش ببره .بابا باز هم حال تو بهتر از خیلی که عشقشون رو نمیبین یا نمیتونن باهاش صحبت کنن. تازشم بعضیا هستن در اتش عشق می سوزن و طرف نمی دونه.
پس واقعا خدا رو شکر که تو جز اونا نیستی.
راستی بدو بیا که... .

ظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://mnb

منم عاشق یکی هستم که اسمش میلاد درکت میکنم

حمیده دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://love

امیدوارم خوشبخت بشی عزیزم بای

حمیده دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://love

کمکم کن میلاد از دست ندم خواهشا 09380287357

حمیده دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://love

۰۹۳۸۰۲۸۷۳۵۷ کمکم کن میلاد از دست ندم

حمیده دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://love

بای

م.ز شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ

عشق یه پسر به دختری دروغُ بدون اون هم یه روزی ازت دل می کنه اگر نکند و واقعا باهاش خوشبختی شدیُ برای ما هم دعا کن

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

خوش به حالت...

sara یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

منم عاشقم اما........!!دلم گرفته

امیر بهادر پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

شمارو نمیدونم ولی من از حرفا زیاد شنیدم امیدوارم حرفات از ته قلبت باشه و بهشون عمل کنی

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ق.ظ

بالای صفحه نوشته بودید که نمیدونم چی کار کنم .منم مثل شما به قول قدیمیا به چه کنم افتادم

sara سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام گلم منم یکیم مثل تو اما من عاشق شوهرم هستم اما شوهرم منو به همه چیز فروخت و میخواد ترکم کنه تازه مرد من خیلی عاشق تر از این حرفاست حتی عشقش بیشتر از عشقیه که تو به میلادت داری اما به خاطر منفعت خودش منو داره ول میکنه عزیزم عشق دروغ و همه عشقا یه زمانی نه چندان دور تموم میشه البته فکر بد نکن امیدوارم مال تو نشه اما به یه مرد هیچ وقت زیاد ابراز علاقه نکن نزار بفهمه که دوسش داری چون اون موقع میره مثل الان من و گذشته من خوب دختر خوب امیدوارم با اقا میلادت به یه سرانجامی برسی و باهاش خوشبخت شی بوس بای

پر دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

منم عاشقم درکت میکنم>امیدوارم خوشبخت شین

امین(M) جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

آخ که عاشقی چقدر قشنگه فقط خواهش میکنم به حرمت همون عاشق بودنت همیشه عاشق میلاد باش و بهش بی وفایی نکن.من 18 سالمه و از بچگی یعنی سوم ابتدایی عاشق یه دختر خوشگل شده بودم.اون هم ازهمون موقع عاشق من بود تا 1 سال پیش با هم حرف میزدیم اما الان 1 سال و 2 ماه و 1 روز میشه که از هم جدا شدیم.خدا کنه تو و میلاد تا همیشه ی همیشه باهم و کنار هم شاد باشین.بازهم به وبلاگتون سر میزنم.بای

یاس پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://LaLiarosak.com

سلام عزیزم خوبی چیزایی که نوشته بودی خوندم خیلی ناراحت شدم واسه هردوتون آ ّرزوی یه زندگی پرمحبت وشکوفایی خواستارم درکت میکنم اینو جدی میگم امیدوارم که بهم برسین گلم بای

نگاه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام عزیزم،یه پیشنهاد دوستانه برای شما دوست عزیز
اگه از نظر عقلی هم واقعا بهتون میخوره، هر چه زودتر این روابط را رسمی کنید.

mini چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

چقدر خجسته ای

ایسونا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

منم عاشقم..............اما دوست دارم داد بزنم بگم محمدام کجایی؟ امیدوارم خوشبخت بشین

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

عاشقی بد دردیه منم گرفتارش شدم .تقریبا2 سال پیش عشقی که فقط خودم خبر داشتم و خدا و حتی یک بار هم عشقمو ابراز نکردمو همیشه مخفیش میکردم حتی خودشم نمی دونست تا این حد دوسش دارم و شبا تا صبح به یادش بیدارم با این حال حتی خواستگاری هم آمدن ام خانواد ی من نه گفتن اونم رفت با یکی دیگه ازدواج کرد.
عشق من.جون من . عمر من . آقای من حال مال یکی دیگه ست....

میلاد کله کج سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام اسم منم میلاده

یادت باشه که : همیشه به یاده کسی باش که تورو دوست داره، نه تو اونو دوست داری (زرتشت)




سعی کن کامل ازش شناخت پیدا کنی تا یه روزی مثل من دیوونه نشی

حسین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

خدا شفات بده

یکتای میلاد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://yektaymilad.blogfa.com

سلام... به به... عشقه شما هم میلاده؟ عزیزم کجایی الان؟ به میلادت رسیدی؟چرا نمی نویسی؟
بیا پیش من. من و میلادم و افق های روشن خوشبختی

عاشق چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام صبا جان .منم یه عاشقم مثله خودت .با تمام وجودم میپرسدیدمش اونم همینطور .همه به عشق ما دو تا حسودی میکردن.هرکی مارو باهم میدید میگفت وای شما چقدر بهم میاین.اما همه چی عوض شده هوس جای عشق قشنگمونو گرفت .هوس باعث شد عشقمو یادش بره.دیگه مثاه سابق نیستیم.دیکه از باهم بودن لذت نمیبریم.همه چی عوض شده نه من اونو میشناسم نه اون منو .یه نصیحت:هیچ وقت هیچ وقت نذار هوس جای عشقه قشنگتو بگیره مواظب باش.عشق منم واسم مثله یه تکیه گاه بود دستاش گرمای عشقو داشت اما چه فایده که اون دستها سرد سرد شده.

به تو چه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

خیلی اسکولی ادم این لوس بازیارو تو وبش مینویسه خجالت نکشیدی بی ابرو .

نگار جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.shahnam17261.blogfa.com

صبا جون خوش به حالت من که عشقم کنارم نیست و حتی نمی دونه دوستش دارم دلم خیلی از این دنیا پره صبا دلم بد جور گرفته . بگذریم اگه خواستی بیا و وبم رو ببین خوشحال میشم اگه قبول کنی تبادل لینک کنیم

peyman جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

خوب میشی ایشالا

فاطمه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

واقعا از شنیدن حرفات ناراحت شدم منم زنم می دونم تکیه گاه یعنی چی ولی یه مرد نمیتونه تکیه گاه یه زن باشه به خودت متکی باش تا اونو از دست ندی و هیچ وقت نذار بفهمه اونو چقدر دوست داری خوشبخت باشی

عاشق دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ

منم عاشقم ولی عاشق کسی که

عاشق دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ب.ظ

منم عاشق کسی ام که گول حرفاشو خوردم ولی الان دیگه خیلی دیر هس میدونی چرا /
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون روز به روز بیش تر عاشقش میشم نیدونم باید چه کار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد