ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

دلم میخواد یه روز بیاد نگات کنم یه عالمه...


به نام خدا ...


سلام به تنها ستاره زندگیم ... سلام به میلاد عزیزم ...


اول از همه بگم دلم برات یه ذره شده عشق من ... امروز حالم تقریبا خیلی خوبه میلادم ... چون تا الان ۴ بار باهات حرف زدم یه بار صبح ساعت ۵:۴۹ دقیقه صبح ... یه بار ساعت ۹:۵۹ دقیقه صبح ... یه بار ۱۴:۱۸ دقیقه ظهر ... و بار اخر هم ساعت ۱۷:۱۹ دقیقه ... هوراااااااااااااااااا ... تازه گفتی اگه شد باز هم زنگ میزنم ... اخ جونمی جون ...



امروز صبح که بیدار شدم یکمی خیاطی کردم ... اصلا حوصله ام نمی گیره کارای ملت رو انجام بدم ... این کت و شلوار هم شده درد سر ... تازه باید تا جمعه تحویل بدم ... اما خوب چون قبول کردم مجبورم که بدم ... ... بعدش اومدم پای نت تا یکمی به سایت هامون برسم که دیگه گرفتار شدم ... ادم میگه یه ساعت می شینم بعد به خودش می یاد می بینه ۵ ساعت فول نشسته پای پی سی ...



امروز کلی با مریم چت کردیم ... راستی میلادی مریم منو یه عالمه ترسوند ... گفته بهت نگم ... اما من مرض دارم بهت میگم... اومدی حالشو بگیر ... گفته تو شیراز افتاب پرست هست .. هیییییییییییییی ... 


دیگه اینکه اتفاق دیگه ای فعلا نیفتاده ... اگه افتاد حتما تا شب می یام و بهت میگم به امید خدا ...



راستییی نفسیم قالب رو عوش کردم اینجا دیگه میتونم با خیال راحت با رنگ مورد علاقم یعنی صورتی بنویسمممممم ...


بازم میگمممممم عاشقتممممم میلاد من ... تا همیشه کنارتم نفس من

... جون من ...



دلم تنگه دیدنته داد می زنه تووی سینه

همش بهونه می گیره میخواد تو روباز ببینه

بی تو شبام پر از غمه پر از سکوت و ماتمه

دلم میخواد یه روز بیاد نگات کنم یه عالمه




به خدا می سپارمت میلاد عزیزم ... و منتظر آغوش گرمت هستم برای همیشه ... به امید خدا ... در پناه خدا باشی نازنینم ... همیشه سایت روی سرم باشه سالم و سلامت یه عمر کنار هم باشیم با خوشی ... آمیننننن ...