ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

برای تنهاییمون ...


          




هوالمحبوب


سلام به تک ستاره اسمون قلبم میلاد عزیزم ...


عشق من دلم بی نهایت برات تنگ شده ... دیشب وقتی رفتم بخوابم ... بغض چند روزم ترکید و تا نزدیک صبح اشک ریختم ... برای تنهاییمون ... تنهایی من اینجا و تو اونجا ... کاش می شد پیش هم بودیم ... روزای سختیه ... اره خیلی ها مثل ما یا بدتر از ما هستن ... اما اینا باعث نمیشه مشکلات خودمون رو نبینم ... 



دیشب به قدری دلم اغوشت رو میخواست که اندازه نداره ... تمام اس ام اس هات رو که توو گوشیمه بارها خوندم ... عکساتو صد بار دیدم ... صداتو چندین بار گوش کردم ... تا یکمی دلم اروم شد و صبح بود که خوابم برد ...

می دونم توام خیلی وقتا این حس رو داشتی ... گاهی به حدی میخوامت که دیوونه میشم ... اما هیچ کاری نمیتونم کنم ... این حس وحشتناکه میلادم ... گاهی توان مقابله با این حس رو ندارم ... آه خداااا ... 

عشق من تحمل این دوری خیلی سخته ... دلم میخواد اون لحظه ها بیام بغلت و فقط گریه کنم ... گریه کنم وبا صدای مهربونت با حرفای قشنگت ارامش بگیرم ...



وای میلادم اینبار ببینم حتما می پرم بغلت ... کاش می شد یه جا همدیگرو ببینیم که راحت باشیم ... بتونم بیام بغلتتت ... بتونم توبغلت گریه کنممممم ... اخ خدااااااا دلم میخواد تو بغل میلادم ... توبغل عشقم .. تو بغل امید زندگیم باشم ... خدااا دلم میخواد این اشکارو الان رو سینه عشقم بریزم ... خدااااا به دادمون برس ... 

خدایا خیلی سخته ادم از دوری عشقش بسوزه ... خیلی ها میگن این دوری و سختی ها نباشه قدر هم رو نمیدونین ... اما خدایااااااااا من قدر میلادم رو میدونم ... همین که این عشق روبهمون دادی بزرگترین نعمته ... به خدا قدر عشقمون رو میدونیم ما ...




وای چقدر دلم تنگه ... عمرم رو میخوام ... عزیز دلم رو میخوام ... وایییییییییی خدا صبرمون بده ...


میلادم ... عشق من .. نفس من ... زندگی من ... دنیای من ... دوست دارم و عاشقتممممممم تا دنیا دنیاست ... تا همیشه کنارت میمونم ... 

زودتر بیا و منو برای همیشه ببر پیش خودت ... توو آغوش خودت ... بیا که خیلی دل تنگم ...

بوس بوس بوس

بغل بغل بغل



نظرات 3 + ارسال نظر
یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ

آدم بعضی وقتا دلش برای کسی که دوستش داره اونقدر تنگ میشه که حتی میخواد از توی رویا بکشدش بیرون. وای که چه حسیه

مهدی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ

آفرین به این حس قشنگت ، میفهممت چون می فهمیدمش ولی بی هیچ دلیلی تنهام گذاشت .
تورو خدا هیچ موقع همدیگرو رها نکنید مثل من از زندگی سرد میشید به خوبی ها ، به زمانی که به هم میرسید فکر کنید ، به اینکه برای همیشه تو بغل هم میمونید برای هم برای تمام عمر
زنده باد عشق زنده باد زنده باد

دنیا عشق میلاد سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام واقعا حق با مهدی هست همیشه به عشقتون پایدار بمونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد