ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

خدایا این بود سهم من ؟


به نام خدا ...


+_+_+_+_+_+_+_+_


این پست به خواسته میلادم ادیت شد و نوشته اصلی تووی چرک نویس ذخیره شد ... فقط شعر رو میزارم بمونم ...


میلادممممممممممم عاشقتممممممممممم تا همیشهههههههههه عشق من ...


+_+_+_+_+_+_+_+


تو رو تو گریه می بوسم ، تو رو که غرق لبخندی


رو این حالی که من دارم ، چرا چشماتو می بندی


بذار این آخرین روز رو تمام باورت باشم


بذار فردا تو این خونه ، تو آغوش تو پیدا شم


نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری


بذار باور کنم امشب ، تو هم حال منو داری


نمی دونی کنار تو چه حالی داره بیداری


بذار باور کنم امشب ، تو هم حال منو داری


نمی دونی چه آشوبم از این آرامش خونه


از این رویای شیرینی که می دونم نمی مونه


چه قدر این حس من خوبه ، همین که از تو می میرم


همین که هر نفس امشب ، هوامو از تو می گیریم




بوس بوس بوس

بغل بغل بغل 


+_+_+_+_+_+_+_+


نظرات 11 + ارسال نظر
بهنام سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ http://nicpic.blogfa.com/

سلام
وب خوبیه
بمن نیز سری بزن
بای

الهام سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.shamevojood.blogsky.com

سلام دوست خوبم
طاعات و عبادتون قبول باشه.
مرسی از حضور گرمتون خوشحال شدم.
موفق باشی.
یا علی

الهام یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

آخی هم دردیم منم دلم واسه علیرضا جونم تنگ شده نمیدونم چیکار کنم بیخبر ترکم کرد رفت میگی چیکار کنم؟

تنها شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.sarekochedidamet.blogfa.com

پدر عزیزم ............
ای مرا از تو بنیان عمر.........
به نام تو ام بسته پیمان عمر..........
من از تابش تو بلند اخترم..................
بو د خاک پای تو تاج سرم...........


میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) بر شما مبارک........
روز پدر گرامیباد[گل][گل][گل]

به منم سر بزنی خوشحال میشم

مریم جونی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام چقدر باحاله عزیزان من میخوام عضو شم :-(

زهرا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.zahranews.mihanblog.com

سلام. می خواستم بگم " عشق منم میلاده"
به من هم سر بزن

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ق.ظ

وب قشنگی دارید . منم به اندازه شما عشقمو دوست دارم ولی ای کاش اون اینقدر ساده ازم نمی گذشت. بازم مرسی

طناز عشق میلاد دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ب.ظ

وب خیلی خوبی داری
راستش اسم عشق منم میلاده
منم عضو کنید
خدانگهدار

donya جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام دوستای خوبم
خوبین؟!
اسم نامزد منم میلاده:)
خیلی دوستون دارم بوس بوس .بای

نفس چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:26 ب.ظ

سلااااااام
وبت معرکس..اسم عشق منم میلاده
بچه ها تورو خدا دعا کنین منم ب عشقم برسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد