ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

خدایاااااااا همیشه سایه عشقم...


یه نام خدا ...


سلام به تنها عشق زندگیم ... سلام به میلاد خودم ... خوبی نفسی جون من ؟ قربونت برم من ... دلم برات یه ذره شده ... نمیدونی که چقدررررر میخوام پیشم باشی ...


میلادم ... عزیزم خیلی دوست دارم ... عاشقتم میلاد خودم ...




اتفاقات رو تقریبا تووی تلفن بهت میگم ... امروزم که خودت میدونی و بهت گفتم یه مزاحم و بی شخصیت از دیروز تووی سایت شروع کرد به ازار و اذیت و بد و بیراه گفتن ... یه مریض روانی ... حالا یکمی ادب شده و نیومده ... تا ببینیم فردا صبح می خواد چی کار کنه ...

دیروز که این مرتیکه بهم فحش میداد ... خیلی دلم میخواست بودی ... خیلی دلم میخواست بودی و اجازه نمیدادی کسی به عشقت توهین کنه ... صبح وقتی اومدم و پست هاش رو خوندم خیلی اشک ریختم ... برای اینکه تو نیستی ازم دفاع کنی ... برای اینکه نیستی ببینی یه ادم بی شعور داره چیا به عشقت می گه ... وقتی تلفن می زدی و میگفتی ... خودتو اذیت نکنیا از این ادمای عوضی زیاده ... خیلی اروم میشدم ... اما دلم میخواست بودی ... کاش بودی عشق من ... یخیال این چیزا ...




میلادممم ... نفسمممم ... عمره من ... دلم داره برات پر میکشه ... میخوام بیام بغلت محکم بچسبم بهت ... میخوام دستاتو بگیری دور کمرم و سفت بغلم کنی که هیچی نتونه از هم جدامون کنه حتی برای لحظه ای ( هیچی نمیتونه ما رو از هم جدا کنه )...




دلم میخواد اینجا بودی یه عالمه بوست میکردم ... می شستم توو بغلت و یه عالمه باهات حرف می زدم ... یه عالمه باهات درد ودل میکردم ... تو اون چشای خوش رنگت نگاه میکردم و میگفتم ... 



تا همیـــــــــــشه عاشــــــــــــــقتــــــــــــم

تــــــــــــک ستــــــــــــــاره آسمون قلبـــــــــــــــــم میــــــــــــلاد عزیـــــــــــز تر از جونــــــــــــــــــم...




دلم برات تنــــــــــــــــــــــــــــتگ شـــــــــــــــــــــــــــــــــده عشـــــــــــــــــــــــــق من ...


خدایاااااااا همیشه سایه عشقم روی سرم باشه ووو هر کجای دنیا که هستیم همیشه سالم و سلامت با خوشی کنار هم باشیم ... یه عمر خوشبخت با عشـــــق زندگی کنیم ... همه عاشقا رو خدایا بهم برسون و دلشون رو شاد کن و به خواسته قلبیشون برسون... من و میلاد هم هر چه زودتر کارامون جور شه و واسه همیشه توو آغوش هم قرار بگیریم ...

آمـــــــــــــــــــــــین


بوس بوس بوس

بغل بغل بغل


نظرات 10 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

ایشالا....

شاهزاده ی نازنین یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ http://i-love-hossein.blogfa.com

salam saba khanom eshgeton hamishe paidar

فرنوش شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

ایشالا..
بوس بوس شنیده بودیم ولی بغل بغل نشنیده بودیم!!!!ه ه ه ه

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ

امیدوارم سایه عشق کسی از سرش کم نشه ولی ما که فعلا سایه سر نداریم.سایمون قهر کرده

Kiana سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

saba joon in shomareye mane
09398961044
omidvaram hamishe pishe eshghet bemoni bos bos bye bye montazere tamasetam

Tamanna یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام صبا جون خوبی؟ان شاء الله عشقت همیشه زنده باشه اسم عشق منم میلاده یعنی بود الان دیکه تنهام کذاشته ،صبا مواظب باش عشق و محبت زیادی ب یه مرد دلشو نمیبره دلشو میزنه حواست جمع کن دختر بعضی وقتا بهش بی محلی کن حتی اکه داری میمیری براش بذار همیشه بیاد طرفت...(از تجربه های خودم برات کفتم)

شیوا پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

اسم عشق منم میلاده انشا...به هم می رسیم شما هم میرسید

طناز جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:08 ب.ظ

اسم عشق منم میلاده فقط دعا کنید هر چه زود تر به هم برسیم

زهره چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام.اسم عشق منم میلاده.فقط یه معجزه می تونه ما رو بهم برسونه.دوستت دارم میلاد امیدوارم چه با من چه بی من خوشبخت خوشبخت باشی.چون تو لیاقت خوشبختی رو داری.تو یه جوون باشخصیتی که پاکی و نجابتت زیبایی های ظاهریت رو تکمیل کرده.هیچوقت حرفی بین ما رد و بدل نشد.آخرین باری که دیدمت مطمئن شدم تو هم دوستم داری.دیدم چطور با دیدنم پا سست کردی و چند قدم به سمتم اومدی اما برگشتی چون شرایط ازدواج رو نداشتی.همه اینها رو در حالی که اشک می ریختم برات نوشتم.به جای همه حرفهایی که بهم نگفتیم.خداحافظ عشقم.عشقت برام کافیه.

پرنیا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:52 ب.ظ

عقب مومده ها عشق چیه مجردیو عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد