ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

همچین میلادی کی داره ؟!؟!


به نام خدا ...


سلام سلام ستاره !!! همچین میلادی کی داره ؟!؟! ...من دارممممم ...هیچکی نداره جز من ... فقط من ... یه دونه است و اونم خدا داده به من ... 


اومممممم ... همین الان زنگ زدی ... اما کارت تلفنت اخرش بود ... خیلی کم حرف زدیم ... زود قطع کردی ... اخه من دلم تنگ شده بودددد ... میدونی چقدر منتظر بودم الان زنگ بزنی ... تا صبح باید صبر کنم حالا ... بابا دلم تنگ شدمممممم ... خوب من میلادمو میخوامممم ... اوممممم 


میدونی که خیلی دوستت دارم ... میدونی که چیزی جز صدای هم نداریم این مدت ... پس حق دارم نخوام لحظه ای از دستش بدم ... این مدت فقط با صدات جون میگریم ... دلم میخواد روزا زودتر بگذره... زودتر بیام پیشت واسه همیشه ... دلم میلادمو میخواد ... 


هیچی تو این دنیا نمیخوام عشق من ... من فقط نفسم رو میخوام میلادم رو ... دلم میخواد بریم یه جای دور ... یه جای دور که هیچکی نباشه ... فقط من باشم و تو... با یه عالمه عشق با یه عالمه خوشبختی کنار هم زندگی کنیم ... فقط من باشم و تو ... من و تو ...



میـــــــــــــــــــــــلادم دلم میخواد یه عالمه صدات کنــــــــــــــــم ... خیلی دلم تنگه خدااااااااااا ... عشقمو میخواممممم ... عمرم رو میخوامممم ... خدایااااا قسمت میدممممممم به تمام مقدساتت قدسمت میدممم ... هر چه زودتر کارای ما رو جون تا واسه همیشه تو بغل هم بریم و یه عمر با خوشی کنار هم زندگی کنیم ... 


کاش می شد الان کنارم بودی عشق من ...


عزیز دلم ... عمر من ... زندگی من ... میلاد عزیزم ... دوستت دارم ... عاشقتم ... تا همیشه توو بغلت میمونم ... منتظرتم ... منتظرتم تا برای همیشه به امید خدا بیام پیشت و تا همیشه توو آغوش گرمت بمونم ... ما برای همیم ... و تا اخر عمرم کنار همیم به امید همون خدای بزرگی که مارو تووی این دنیای بزرگ سر راه هم قرار داد ...



عاشقتم مرد من ...

عاشقتم جون من ...

عاشقتم تک ستاره من ...

عاشقتم بهونه قشنگ من برای زندگی ...

عاشقتم میلادم ...



بوس بوس بوس

بغل بغل بغل



نظرات 4 + ارسال نظر
حمیده دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

میلاد دوست دارم به خدا به قران به امام زمان چه جوری ثابت کنم میخوامت میخوامت میخوامت عاشقتم همه میدونن جز خودت

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ق.ظ

کاش قلب آدما هم مثل این دوتا قلب توی هم قفل میشد و کلیدشم مینداختن توی یه دریای عمیق

محدثه جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://mohadase55555.blogfa.com

وبت بیسته
فکر کنم مثه خودت
خوشحال میشم بیای وبم

رویا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:56 ب.ظ

منم یه روزی میلادی داشتم عاشقش بودم خیلی . جدایی خیلی سخته خیلی . برام دعا کن. منم به میلادم برسم و قسمتم به صلاح خدا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد