ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

جونه منی تو میلادم ...


به نام خدا ...


سلام میلادم ... سلام نفسیه من ... سلام عزیز دلم ...


چند روزه شدیدا درگیرم نمی رسم وبلاگ رو برات اپ کنم ... البته خودت کاملا در جریانی نفسم ... خیاطی همه وقتمو می گیره وقتی هم پای نت هستم به سایت ها می رسم ... دیگه جایی نمیتونم برم ...

قربونت برم میلادم ... میدونی چقدر دلم برات تنگ شده ... دارم برات بال بال میزنم ... عزیز دلمی ... جونه منی ... خیلی دوستت دارم میلادی خودم ... زندگی برام بدون تو هیچ معنی نداری ... تمام زندگیم تمام هدفم عشق تو و رسیدن به تو هست عشق من ...


تقریبا کارای خیاطیم تموم شده فقط یه دست لباسم مونده که انشالله فردا شب اونم تموم می شه ... راحت میشم ... یکمی خرید دارم ... کاش بودی با هم بریم خرید نفسممممم ... خیلی حال می داد ...


وای میلادم ... خیلی دلم میخواد ببینمت ... انشالله خدا کمکمون کنه بتونیم اول شهریور ماه همیدگرو ببینیم ... بد جوری دلم تنت شده اخه عزیزممممممم ... اگه پیشم بودی یه عالمه بوست میکردم ... محکممممممم ... اومممممممممم



این زندگی با تو زیباترم می شه
تو عاشقم بودی ، من باورم می شه
با تو دلم غرق یک بچگی می شه
من آخر رویام ، این زندگی می شه
من با تو فهمیدم زیبایی ام خوبه
یک مرد مغرور رویایی ام خوبه
من با تو فهمیدم دل بستگی بد نیست
گاهی به یک آغوش ، وابستگی بد نیست
وقتی تو این جایی ، دنیا همین خونه هست
حالا بگو تو بازم این زن یه دیوونه هست
وقتی تو این جایی حواترین می شم
عاشق ترین آدم روی زمین می شم
عاشق ترین آدم روی زمین می شم


عاشقتم میلادم... تا همیشه تا بی نهایت کنارت میمونم ... دوستت دارم عاشقونه نفس من ... عمر من ... زندگی من ... میلاده خودم ...


بوس بوس بوس

بغل بغل بغل


نظرات 7 + ارسال نظر
اصخر آقا! دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

چند سالته تو؟!

الهام دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام خاااانمی
به به پس تولد بووووووده.
تولدش مبارک سال خوبی براش ارزوش می کنم همچنین برای خود تو.
موفق باشی.
اپم و منتظر حضور گرمت هستم.
خدا قوت بده خانمی با کار خیاطی.

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ق.ظ

شعری که انتخاب کردید خیلی قشنگه.

میلاد گربه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

خاک تو سرت

کسی که همدمی ندارد پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام
از شعرات و نامه هات خیلی خوشم اومده

milad دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:08 ب.ظ

هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه ,


دوستــ♥ ــت داره ... مراقــــــبته ...

و نگرانــــــــــــت میشــه ...!

چـــون یــک روز بیــدار میشـــی و میبینــی ...

مـــــــــاه رو از دســــت دادی ...

وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی ......!


دلم تنگه برات بی معرفت

Loosine شنبه 28 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:44 ق.ظ

تو منو یاد کنی یا نکنی باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست اما نفسم می گیرد در هوایی که نفسهای تو نیست M:L

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد