ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

عذر خواهی ...



به نام خدا ...


بازم سلام نفسیم یه چیزی رو یادم رفته بود بگم... اومدم که بنویسم ...


 من یه عذر خواهی خیلی خیلی بزرگ به عشقم بدهکارم ... اون یه هفته که عشقم اصلا نمی تونست زنگ بزنه ... من زود قضاوت کردم فکر میکردم منو یادت رفته ... عشقم عزیزم میلادم ... منو ببخش .. تو شرایط روحی خیلی بدی بودم ... اما اصلا به عشقت شک نکردم فقط دلیل کارت رو نمی فهمیدم و مغزم پر از سوال شده بود... اخه فکر میکردم به خانوادت زنگ می زنی واسه اینکه خبر بدی از خودت ... نمی دونستم زنگ میزنی دنبال مدارکت هستی ... بازم ببخشید میلادم ... هر چند اینارو توو این چند روز مرخصی بهت گفتم و توام جواب بهم دادی ... میدونم هیچ وقت از دست من ناراحت نمیشی ... میدونم اپ های اون روزا خیلی بد بود ... اما جبران کردمو بازم میکنم ... انقدر میگمم عاشقتمممممم که خسته شی بگی بسه دیگههههههه ...




خیلییییییییییی دوست دارم عشق یه دونه ی من ...عاشقتممممممممم ...


راستی ساعت ۱۰ بهم زنگ زدی گفتی میخوای کاراتو کنی و سوار اتوبوس بشی ... خدا به همرات باشه عشق من ... میدونم چقدر برات سخته اتوبوس ... اما چاره ای نیست دیگه مجبوریم ... به خدا سپردم عشقمو ...




من اگر روح پریشان دارم

من اگر غصه هزاران دارم

گله از بازی دوران دارم

دل گریان لب خندان دارم

به تو و عشق تو ایمان دارم

در غمستان نفس گیر اگر نفسم میگیرد

آرزو در دل من متولد نشده میمیرد

یا اگر دست زمان در ازای هر نفس جان مرا میگیرد

دل گریان لب خندان دارم

به تو و عشق تو ایمان دارم

من اگر پشت خودم پنهانم

من اگر خسته ترین انسانم

به وفای همه بی ایمانم

دل گریان لب خندان دارم
 به تو و عشق تو ایمان دارم




قول دادی مواظب خودت باشیااا ... همیشه سر قولت بودی ... و این یکی از خصوصیت های تو هست که عاشقت شدمممممم ...


عسلیه خودمی ... قربون اون صدات برم که وقتی زنگ می زنی جون میگیرم ... انشالله به سلامتی می رسی پادگان و صبح بازم بهم زنگ میزنی ... منتظرتم نفس من ...

این میلادمه داره می ره پادگان ... ... چه خوشگله ...


عزیز دلمه میلادممممممم ... منتظرتم عشق من میلاد عزیزممممممممم ... الان زیاد اذیتت نمیکنم گذاشتم واسه (به امید خدا ) شهریور ماه ...




بوس بوس بوس

بغل بغل بغل



my milad
we are always be together
in our heart
in our mind
nothing can`t keep we away


نظرات 2 + ارسال نظر
یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ

از کلمه عذر خواهی متنفرم چون یه کمی مغرورم به خاطر همین موضوع عشقم تنهام گذاشت.ولی شما خیلی ساده از عشقتون عذر خواستید این خودش یه هنره

یه دوست شبیه خودت چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

خیلی با احساسی صبا جون و از دیدن این همه احساس ذوق کردم ...
امیدوارم تمامی این احساس زیبات رو زبانن به عشقت بگی ... و فقط نوشتنی نباشه ...
دوست گلم جمله ت اینجوری قشنگتره ....
nothing can`t keep us away

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد