ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

اخرین اپ مرداد ماه ...


هوالمحبوب ...


سلام به تک ستاره اسمون قلبم ... سلام به میلاد دوست داشتنی خودم ...


دلم برات بی نهایت تنگ شده عزیز دلم ... انقدر که دلم میخواد بال داشتم بتونم پرواز کنم و بیام کنارت ... دلم میخواد میتونستم همین الان بغلت کنم ... همین الان گرمی تنت رو حس کنم ... همین الان نوازش دستهای مهربونت رو روی گونه هام حس کنم ... همین الان صورتت رو لمس کنم ... همین الان صدای پر مهرت رو بشنوم ... اخ میلادم خیلی دلم تنگ برات عشق من ...


کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه ی فردا نبود ...


کاش بودی تا وقت باور کنی بی تو هر گز زندگی زیبا نبود ... 




عشق من امروز خیلی کار دارم برای فردا باید اماده کنم وسایل رو ... انشالله فردا عصر میریم ... یه هفته اخر رو به امید خدا ... نمیتونم برات آپ کنم ... اما بدون توو قلبم برات آپش میکنم ... البته تلفن داریم فرقی برامون نداره ... فقط نمیتونم بلاگ رو آپ کنم همین ...

عشق من دلم میخواد همه جا با تو برم ... هیچ جایی بدون تو برام جالب نیست و اصلا خوش نمی گذره ... همش حس میکنم یه چیزی کم دارم یه چیزی نیاز دارم ... اون تووی ... با بند بند وجودم تو رو میخوام میلادم ...


میلادم امروز صبح ساعت نزدیک 8 زنگ زدی ... با هم حرف زدیم قربون صدات برم ... اما بعد از اون دیگه هر بار زنگ می زنی یه صدای اهنگ عجیب قریب می یاد و هیچی نمیگی ... خیلی حالم بد شد ... نمیدونم باز تلفناتون قاطی کرده یا چیزه دیگه ... خدا کنه امروز بتونم باهات حرف بزنم ... بدجوری دلم برات تنگ شده ... و همین دلم میخواد ببینم قضیه این تفلنا چیه ... خودم هم هر چی زنگ میزنم کسی گوشی رو جواب نمیده ...

 قربون تو برم عشق یه دونه من ... خیلی خیلی زیاد دوست دارم و عاشقتم تنها عشق من ... بی نهایت بی نهایت منتظر روزی هستم که بیای و برای همیشه منو ببری پیش خودت و یه عمر به امید خدا خوشبخت کنار هم زندگی کنیم ...


میلاد من عاشـــــــــــــــــــقـــــــــــــــــــــــــــــــتم عزیز دلم 



آسمان وقف نگاهت گل من

مانده ام چشم به راهت گل من

هر کجا باشی و هستی گویم

که خدا پشت و پناهت گل من 


عزیز دلم میلاد خودم ... خیلی مراقب خودت باش ... به خدا می سپارمت نازنینم ... انشالله بر میگردم و وبلاگ رو برات اپ میکنم دوباره ... البته اون موقع دیگه تو اومدی به امید خدا و وبلاگ شخصی و خونه عشقمون رو دیگه برات آپ میکنم ...

فدای مهربونیات عزیزم ... عاشقتم دیوونه دوست داشتنی من ...

در پناه خدا باشی عشق من و یه عمر سایه ایت روی من باشه... سالم و سلامت کنار هم باشیم و خوشبخت سالهای سال انشالله... 


بوس بوس بوس

بغل بغل بغل




اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بند های من و توست ،


اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست ،


اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست ،


اگر کلمه دوستت دارم پایان دهنده جدایی هاست ،


اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست ،


اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست ،


پس با تمام وجود فریاد می زنم دوستت دارم.


نظرات 5 + ارسال نظر
الهام شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلامممممممممم خانمی
خوش به حال میلاد خان که تو رو داره . باید خیلی مواطبت باشه.
موفق باشی دو کفتر عاشق.
به در خواست دوستان ادامه ای داستان درج شد .
خوشحال میشم سری بزنی.
موفق باشی.

الهام دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام خانمی
کجایی ؟کم پیدایی؟ نکنه شیرینی خورون و ما بی خبریم؟؟
خبر بده تا ما هم بیایم:ی:ی
موفق باشی
باز هم اپم و منتظر حضور گرمت هستم.
یا علی

مرضیه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

سلامُحالتو درک می کنم.منم یه میلاد دارمُالبته فقط تو دلم.چون الان ازش دورم...امیدوارم به عشقت برسی و دلت مثل من آواره و زخم دیده ی حرف مردم نشه.....

یه عاشق چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ

خوش به حالتون که میتونید حد اقل تلفنی با عشقتون حرف بزنیدو صداشو بشنوید

میلاد عشق طناز دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:06 ب.ظ

خیلی خوب بود
من از عشقم خیلی دور شدم من تو شیراز زندگی میکنم ولی عشقم رفته تهران برای دانشگاهش فقط دعا کنید هرچه زودتر بیاد و مراسم نامزدی ام سر بگیره
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد