ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

دوست دارم عشق من ...


سلام میلادم... روزت بخیر عزیز دلم ...بوس...بغل

امروز حالم یکمی بهتره ... حداقل از دیشب بهترم ... دیشب خیلی داغون بودم ... وقتی ساعت ۱:۴۵ دقیقه بهم زنگ زدی باورم نمیشد ... فکر میکردم دچار خیال و توهم شدم ... اخه یه بار زنگ زدی و قطع کردی ... بعدش دیدم نه این واقعا میلادمه که زنگ میزنه ... 


نتونستم زیاد باهات حرف بزنم ... هم نیمه شب بود ... هم حالم داغون بود و صدام گرفته بود ...اما همون 4 دقیقه شنیدن صدات هم برام دنیا بود ...

میلاد عاشقتم .... 



امروز میرم باشگاه میلادم ... دیشب ناراحت شدی وقتی گفتم نمیرم ... به خاطر عشقم میرم هر چند اصلا حوصله بیرون رو ندارم ...

دلم به اندازه تمام آسمون ها برات تنگ شده ...

نباشی تو دنیا میخوام نباشه


این روزگار روزگارش سیاه شه


دلم واسه کی جز خودت فدا شه


نباشه تو دنیا میخوام نباشه


عشق تو آبروی من داشتنت آرزوی من


اسم قشنگت با یه بغض همیشه تو گلوی من


جز تو کسی رو ندارم سر روی شونه اش بزارم


خودت میدونی نازنین که من چقدر دوست دارم




الان یه ساعت می شه از باشگاه اومدم ... بازم منتظرم زنگ بزنی ... دلم برات خیلی تنگ شده امید زندیگم ... اما میخوام سعی کنم حالم خوب باشه ... دیشب ازم خواستی که خودمو اذیت نکنم ... به خاطر عشقم تمامه سعی خودمو میکنم و چشم انتظارت میمونم ...


دلم میخواد بیام بغلت توو چشات نگاه کنم و بگم عاشقتم میلادم تا وقتی نفسام بالا می یاد ...


نمیدونم الان اونجا داری چی کار میکنی ... توو باشگاه از عاطفه ژرسیدم توو سربازی دوره اموزشی چی کار میکنن ... میگه کلاغ پر میرن ... خیلی مودبانه گفتم گمشوووووو لوسسسس ... برو از داداشت بپرس چی کار میکرد ... میگه صبر کن وقتی اومد می پرسی خوب ...


برات بهترین ها رو ارزومندم عشق عزیزم ... و باز هم مثل همیشه اولین چیزی که خواستم از خدا این بوده که سالم و سلامت باشی و سایه ات روی سر من و یه عمر کنار هم با خوشی زندگی کنیم ...



نظرات 4 + ارسال نظر
معین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام از وبلاگت خوشم اومد اگه خواستی با من تبادل لینک کنی ابتدا لینک منو با عنوان بزرگترین وبلاگ در زمینه بازی لینک کن بعد بیا تو وبلاگ من از طریق فرم نظرات منو خبر کن که منم شما رو با هر عنوانی که خواستید لینک کنم.
با تشکر.
آدرس وبلاگ : http://www.gameandmusic.blogsky.com

معین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام بلاگ اسکای اسپمر رو می خوای میدونی چیه نرم افزاری که میشه باهاش در 10 دقیقه به هزار وبلاگ نظر بفرستی اگه می خوای قیمتش سه هزار تومنه به شماره کارت من (6037991023354891 )واریز کن بعد بیا تو وبلاگم نظر بده تا لینک دانلودو بهت بدم.در ضمن این پیام توسط همین نرم افزار ارسال شده.

مریم یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

دوست دارم نگاهم را به آینده کنم

می خوام روی تموم نقشهای گذشته یک خط بکشم

آخه نمیشه اون نقشها رو پاک کرد

ولی میشه با کشیدن خط روی همه اونا از فکرشون بیرون بیایی

می خوام دوباره متولد بشم

میخوام این حصار تنهایی خودمو خراب کنم

از آوار اون یه خونه نو تازه و قشنگ بسازم

دیگه باید نگاهمو به زندگی عوض کنم

اگر فراموش شدم دیگه خودم نباید خودمو فراموش کنم

این یعنی امید

شاید این باعث بشه که دوباره منم تو یادها آورده بشم

خدایا کمکم کن

کمکم کن تا دوباره با لباسی نو چهره زندگیمو زیبا کنم

اگر همه دنیا هم منو فراموش کنند واسم مهم نیست

خدایا تو هستی که باید بیاد من باشی

پس به امید تو زندگی میکنم

خدایا متشکرم

کاش بودی تا دلم تنها نبود ... تا اسیر غصه ی فردا نبود ... کاش بودی تا فقط باور کنی ... بی تو هر گز زندگی زیبا نبود ...

الهام یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
خیلی خوشحالم که حالت بهترشده انشالله بهتر و بهتر بشه.
مرسی از حضور گرمت خوشحال شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد