ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

من و انتظار، تنها


سلام خدای من ... خدایی که فقط تویی که تنهامون نمی زاری،بقیه همه ...


دیگه حتی جون ندارم آپ کنم ... حس خوبی ندارم ... دقیقا احساس یه مرده متحرک رو دارم ...



امروز دوباره من و لحظه ها هم آغوشیم
من و انتظار، تنها
دوباره سکوتی بین ما سایه انداخته
دل تنگی ،غریبی ، دوری ، انتظار...
آسمون چشم به راه طلوع صداقتت
و زمین منتظر قدم هاته
و من
خسته و دل تنگ
چشم به راه تا که تو از کدوم راه می آی
خسته ام ، خسته
از این همه انتظار
دل تنگم ، دق کردم ، بریدم ، جون دادم


کجایی ؟
منو از یاد بردی یا فاصله رو؟
دوریم ا زهم ولی تو انگار نه انگار که ...
یه دل خسته ، یه غمگین ،
یه دلتنگ اینجا چشم به راهته
بیا که دلداده ت اینجا جون داده
بیا که اینجا از تنهایی دق کرده
بیا که اینجا عاشقت تنهاس ، بی کس
شده یه نماد انتظار واسه همه
شده یه ملعبه واسه حرف حسودا
بیا که گرگا اینجا دریدن
بیا که طفل کوچیک عشقمون رو کشتن...
اونجا نمون
نمی گم بیا اینجا بمون
بیا به خاطر خدا ، عشق ، من
یه بار ، فقط یه بار از اینجا رد شو ...
می خوام بازم ببینمت
کجایی ؟ کجایی ؟ کجا ؟
بیا که دل تنگم ، بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام
خوش به حال میلاد که اینقدر خاطرش رو می خوای!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

ممنون از دوستان گلی که نظر میدن ...

اینایی هم که می یان تبلیغات میکنن واقعا خدا ازشون نگذره ... برید سراغ وبلاگ هایی که به کارتون می یاد نه وسط وبلاگ من ... هر چند این اسپمر ها کار شما رو راحت کرده ... اما والا خیلی نامردین ... شکل وبلاگ منو با مطالب مضخرفتون بهم می ریزن .... من همرو پاک میکنم ...

یادم رفت اسمم رو بنویسم ... صبام مدیر وبلاگ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد