ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

دلم تنگ اســـــــــت


سلام میلادم ...


میلادم دلم تنگ شده ... میلادم دلم میخواد ببینمت ... میلادم به دادم برس ... میلادم چقدر سخته دوری ... میلادم چطوری تحمل کنم اخه ... وای میلادمممممممم 



میلاد جونممممم دلم برات پر می کشه ... کی میتونم ببینمت ؟؟؟؟ میخوام بیام بغلتتتتت ... نمیدونی چقدر دلم گرفته ... نمیدونی چقدر تنهام میلادم ... من فقط تو رو میخوام ... هیچکسی و هیچ چیزی آرومم نمی کنه ... فقط دلم تو رو با اغوش گرم تو رو میخواد صدای گرم میلادمو میخوام ...


خداااااااااااااا به داد دلم ما دو تا هم برس ...


دلم تنگ است برای لبانی که هرگز نبوسیدمشان
دلم تنگ است برای دستانی که هرگز در آغوشم نگرفتند

دلم تنگ است ... دلم تنگ است ... دلم تنگ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت....



یکی( من) اینجا چشم به راهته که سالم وسلامت بیای واسه همیشه پیشش عشق من میلادم ...

خیلی دوست دارم میلاد م... عاشقتم نفس من ... عاشقتم عمر من ...

تا دنیا دنیاست کنارتم عزیز دل خودم ...



نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
میلاد امام علی رو به شما و تمامی پدران و اقایون تبریک میگم.
اپم و منتظر حضور گرمت هستم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد