ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

دقایق لعنتی


ثانیه ها ثانیه های لعنتی چقدر کند حرکت می کنید چرا یکمی نمی دویید ...


دقایق دقایق لعنتی زود باشید سریعتر برید جلو ...


ساعت ها ساعت های لعنتی چرا خوابیدین ؟ بلند شین بدویین ...


روز ها روز های لعنتی چرا تکون نمی خورین چرا مسخ شدین چرا نمی گذرین ... چرا نمی زارین دستای ما به هم برسه ...



لعنتیا چی از جون ما میخوایین ... عوضی هاااااا چی از عشق ما میخوایین ... اگه می شد با همین دستام خفتون میکردم ... خسته شدم ازتون ... خسته شدم از این روزا و شبا ... 


برید گمشید دیگه برید بزارید بغلم کنه ... برید بزارید اشکامو پاک کنه ... برید بزارید موهاشو نوازش کنم ... برید بزارید دستاشو محکم بگیرم ... برید بزارید محکم تو بغلش بچسبم ... برید بزارید هرم نفساشو رو صورتم حس کنم ... برید بزارید نرمی لباشو روی بدنم حس کنم ... برید بزارید گونه هاشو نوازش کنم ... برید بزارید گردنشو لمس کنم ... برید بزارید سرم و بزارم رو سینش ... برید بزارید تو چشای هم نگاه کنیم ... برید بزارید توو آغوشش امنیت بگیرم ... برید بزارید تن خسته من بهش ارامش بده ...


برید .... برید کناررررررر



خدایا دلم میلادمو میخواد ... قربون صدات برم ... وقتی تو دلت میگیره دل منم می گیره ... منم رو تخت وا رفتم و به تو فکر میکردم ... میگفتم خدایا کاش می شد الان بزنه ... خدایا زودتر ساعت 6 بشه خودم بزنگم یکم صداشو بشنوم خیلی دلم تنگه ... که زنگ زدی ... خدایا شکرت ... چه زود دعام مستجاب شد ... منو و یکی شدیم میلاده من ... گفتی رو تخت دراز کشیده بودم دلم گرفته بود دیدم تلفن خلوته گفتم بهت زنگ بزنم ... دقیقا مثل من ... من و تو دیگه یه روح شدیم در دو بدن ...



میلادم اون لحظه که با هم حرف می زدیم دلم میخواست پیشم بودی ... محکم بچسبم توو بغلت یه عالمه گریه کنم ... خیلی دلم تنگ شده برات ... 


عشق من دلم هیچ کس و هیچ چیزی رو نمیخواد ... من فقط نفسم رو میخوام ... من فقط تک ستاره اسمون قلبم رو میخوام ... من فقط میلادمو میخوام ...



من همون تنهاترینم که دلم رو به عشق تو سپردم
تو همون امید بودنی که به امید تو هنوز نمردم
من همون خیلی دیوونم که همیشه عاشقت میمونم
تو همون معشوق نابی که روز و شب اسمتو میخونم
من همون خسته ترینم که دیگه طاقت دوریتو ندارم
تو همونی که آرزومه دست تو دست گرم تو بذارم
من همون دریای دردم که میخوام دورت بگردم
تو همونی که اگه بخندی منم با خنده هات میخندم
من همون عاشق ترینم که اگه بخوای واست میمیرم
تو همون فرشته نجاتی که یه روز میای و نمیذاری من بمیرم
من همون بدون ماهم که حتی ستاره هم ندارم
تو همون ماه و ستارم که با تو دیگه هیچی کم ندارم



عاشقتم تا همیشه تنها امید زندگی من میلاد عزیز ... سایه سرم ...

بی نهایت منتظر روزیم که واسه همیشه بیام توو آغوشت ...

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
نظرات 5 + ارسال نظر
الی وروجک.الهه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

خیتی قشنگه.

آ.ت پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

خوشم اومد آخه اسم عشخ منم میلاده

غریبه جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

ایشالا بهش می رسی .

صبا جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.sabaiiiiiiiiii.blogfa.com

slm golam.link kon mano,akhe ba mob onam...esme manam sabas.yekiyo injo0ri do0s dashtam besh naresidam.alan yeki haminjo0ri mano mikhado man darkesh mikonam nemizaram mese man she.bem sar bezan

سعیده دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:55 ب.ظ

اسم عشق منم میلاده..نفسمه خیلی دوسشدارم..دلم براش تنگ شده بود عجیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد