ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

کلی شکرت خدایااااااااااااا ...

سلام عشق من عمر من میلاد من ...


حرف که زیاده واسه گفتن اما خلاصه میگم برات ...


نتم از شنبه قطع بود وامروز وصل شد به خاطر مشکل فنی از مخابرات ... امروز تولد سینا بود عصری رفتیم بیرون و شام هم بیرون خوردیم و یه جشن کوچیک ابجی گرفته بود ... هر چند خیلی وقته هیچ جا بهم خوش نمی گذره چون همه جا کمبود حضور تو رو حس میکنم ... همه جا تنها دلم تو رو میخواد ... راستی چقدر امروز تلفن که زدم حال داد ... وویییییییی نمیدونی بعدش نیم ساعت شماره رو میگرفتم اما لعنتی بخت با ما یارنبود واسه بار دوم ازاد شه ... اما خوب همون یه بارشم غنیمت بود ... کلی شکرت خدایااااااااااااا ...


راستی عشق من می دونی فردا چه روزیه ؟ 23 تیر ؟ کاشششش دوباره 23 تیربیاد ووواییییی ...

برای دیدنت پر می کشه قلبم میلادم ... انشالله هفته بعد بهت مرخصی بدن که دلم برات یه دنیااااااااا تنگ شده ... 


عاشقتم ودوست دارم تا همیشه دنیای من مرد من میلاد عزیز خودم ... بوس بوس بوس... بغل بغل بغل ... 



نظرات 1 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
ایییییییییییی خدا صدامو می شنوی تو رو خدا یه مرخصی به میلاد این خانم بده تا بیاد کنارش که ما رو کشت.
تموم عزیزم انشالله هفته ای دیگه میاد. نگران نشو گریه هم نکن که کتک می خوری فهمیدی. افرین.مرسی از حضورت خوشحال شدم.
اپم دوست داشتی یه سری بزن خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد