ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

ღ.•**•.ღ عشق من میلاد ღ.•**•.ღ

حرفای دلمو مینویسم برات ...

بر مشــامم عطـــر گامت میرسد...

برسرم امشب هوای کوی توست

درفضای خانه امشب بوی توست

بر مشــامم عطـــر گامت میرسد

اشتیاقم آرزوی روی تــوست

شوق عشق و همــدلی دارد دلم

تیر عشـقم در خم ابروی توست

امشبم طرحی دگر دارد ز تو

رنگ شب مفتون رنگ موی توست

پر کشد حس نجیبی در فضـا

عاشقی جادوی ناب خوی توست

هجر تو آتش کشد این سینه را

مرهم زخم دلم داروی تـوست

شوق دیدارت رهـایم میکند

چشم دل هر لحظه امشب سوی توست


نظرات 1 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://mylovemilad.blogsky.com/

سلام دوست خوبمممممممممممممممممممم
مرسی که من رو لینک کردی من هم تو رو لینک کردم . دو روز نباشیم ااپ می کنی خبر نمی دی. باهات قهررررررررررم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد